Spinderihallerne logo

Power Up - forretningsudvikling og iværksætterforløb


Dato og tid

Onsdag d. 2. september 2020 kl. 09:00 til Tirsdag d. 17. november 2020 kl. 15:00

Tilmeldingsfrist

Tirsdag d. 1. september 2020 kl. 15:25

Sted

Spinderihallerne - "Magasinet", Spinderigade 11, 7100 Vejle Spinderihallerne - "Magasinet"
Spinderigade 11
7100 Vejle

< Vis øvrige arrangementer i serien

Power Up - forretningsudvikling og iværksætterforløb


Power Up - forretningsudvikling og iværksætterforløb til dig
  • Overvejer du at starte virksomhed?
  • Har du startet virksomhed inden for det sidste år, men mangler sparring, netværk og værktøjer til at skabe mere salg?

Power Up hjælper dig med at udvikle din virksomhed og opbygge fundamentet for din idé og koncept. Så du ikke skaber en virksomhed der blot konkurrerer på pris, men udvikler en niche position, hvor du kan differentiere dig og være konkurrencedygtig.

Forløbet er for dig uanset om din idé er inden for livsstil, interiør, mode formidling eller medieproduktion - fx teksforfatter, grafisk design, foto, video, lyd, mv. eller inden for event & kulturområdet, nichefødevarer eller helt nytænkende platforme og/eller koncepter.

Forløbet foregår i dagstimerne fordelt over 12 workshops samt 1:1 forretningsudvikling.

Du får:

  • adgang til et unikt netværk af andre ligsindede iværksættere og nyopstartede vriksomheder
  • et personligt og fagligt løft
  • individuel business sparring af erfarene rådgivere, som hjælper dig med at lægge de første, men vigtige, byggesten til opbygning af din virksomhed
  • praktiskorienteret viden og værktøjer 
  • tilbudt et spændende udvalg af valgfag

Moduler
Forløbet er bygget op omkring moduler, som veksler mellem oplæg, gruppearbejde og individuelle opgaver samt sparring fra vores skarpe team af fageksperter.

Hvert modul:

  • er hands-on og praktisk orienteret, hvor du får udviklet din virksomhed ved hjælp af peer-to-peer læring
  • giver dig adgang til et team af inspirerende og dygtige facilitatorer med teoretisk og praktisk erfaring.

Udover modulerne får du 2 x business sparring af en rådgiver. Det er en unik mulighed for at få specialist øjne på din business. En ydelse, der normalt koster nye iværksættere dyrt. 

Program

Datoer for hvert modul og beskrivelse af modulet finder du her (pdf dokument åbner)

Modulerne er primært online.

Offline moduler:
Modul 1 - Kick-off, den 2. september
Modul 6 - Pitchtræning, den 29. september
Modul 10 - Gameplan, den 23. oktober
Modul 11 - Take-Off, den 10. november
Modul 12 - Næste skridt og hverdagsledelse, den 17. november

Hvornår kan du starte?
Vi starter nyt hold onsdag den 2. september

Du kan deltage selvom du ikke har et CVR nummer, og hvis du har haft CVR nummer mellem 0-1 år.

Hvad koster det dig?
Power Up koster din tid og dit engagement i form af timeregistrering og ved at indlevere udvalgte virksomhedsdata.

Herudover betaler du et deltagergebyr, som dækker materialer samt fuld forplejning i form af morgenbrød, frugt, frokostbuffet med udvalg af salater og varme retter samt eftermiddagsforfriskning* og kaffe/te/vand hele dagen.

Deltagergebyret er 1.250 kr. inkl moms.

Deltagerkasse
Inden din Power Up-’rejse’ begynder modtager du en pakke, som indeholder værktøjer og materialer til brug på hvert modul. Således kan du arbejde med udviklingen af din virksomhed forud for modulerne og få god sparring og feedback af fageksperterne under de onlinemoduler/sessioner.

Interview og optagelsesproces

Når vi har modtaget din ansøgning, vil vi kontakte dig og invitere dig til et interview. Ved interviewet får du mulighed for at præsentere dig selv, stille spørgsmål og afstemme dine forventninger. Samtidig får vi mulighed for at høre lidt mere om dig og dine drømme og ønsker for din virksomhed.

Interview foregår i august, og varer ca. 30-40 min. og arrangeres på forhånd.

Interviewet skal sikre, at forløbet er det rigtige for dig og samtidig vil vi gerne sikre, at du er motiveret for at bruge den nødvendige tid og energi på at deltage i forløbet. Ambitionen er, at holdet vil syde af dynamik og udvikling.


Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til forløbet, optagelsesproceduren eller er du tvivl om Power Up er noget for dig? Så kontakt tovholder Helene Bak, på tlf. 28 87 51 17 eller e-mail helene@brandstorm.dk.  

Power Up er en del af det EU-finansierede projekt MEDSTRØM, og Spinderihallerne er tovholder for forløbet.

Læs mere om forløbet på Spinderihallernes hjemmeside.

Betingelser for deltagelse
Når du er optaget på forløbet  forpligter du dig til at indlevere og opfylde 3 ting:

1. Registere og levere din tidsforbrug i form af timeregistreringer
Det forventes at du bruger cirka 40 timer om måneden til forberedelse og deltagelse på modulerne, business sparring og buddyordning, og du forpligter dig til at registrere dit tidsforbrug på forløbet og indlevere det til projektadministrationen.

2. Leverer information om din omsætning og antal samarbejdspartnere
Som deltager forpligter du dig til at oplyse din lokale koordinator om følgende økonomiske nøgletal for din virksomhed. Spinderihallerne bruger dine økonomiske data som måleparametre og de behandles fortroligt. 

3. Udfylder de løbende spørgsmål fra SDUs forskerteam
Medstrøm-projektet følges af to forskere fra Syddansk Universitet(SDU), og gennem din deltagelse i projektet er du udvalgt til at bidrage til forskning og metodeudvikling, som vil komme andre iværksættere til gode. Du vil blive bedt om at besvare en kort række spørgsmål, som du modtager på mail, både før, under og efter din deltagelse i forløbet, og besvarelsen af disse spørgsmål er en betingelse for at kunne deltage i projektet. Svarene behandles naturligvis strengt fortroligt, og dit bidrag er anonymt

Ved at udfylde ansøgningsskemaet til højre, erklærer du dig indforstået med nævnte betingelser.

< Vis øvrige arrangementer i serien

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformationer til arrangør

Spinderihallerne
Tlf: +45 23 47 50 42
tinco@vejle.dk

Kontaktinformationer til arrangør

Spinderihallerne
Tlf: +45 23 47 50 42
tinco@vejle.dk